Ən əsas qoruyucularımızdan biri olan C vitamini suda həll olunan və bədənimizdə depolanmayan bir vitamin olduğu üçün gündəlik olaraq qəbul edilməlidir. Qidalanmadakı C vitamini ilə zəngin qidalarımız isə təzə tərəvəz və meyvələrdir.

Heyvan qidaları bu nöqtədə C vitamini baxımından çox zəifdir, bir çoxlarında hətta C vitamini yoxdur. Yetkin bir insanın gündə orta hesabla 90 mq C vitamininə ehtiyacı var.

Bu nəzəri bilikləri praktikada tətbiq etsək; 2 ədəd kiçik mandarin 85 mq, 1 orta ölçülü portağal 115 mq, 1 ədəd kivi 75 mq, 3 uzun acı bibərin tərkibində 110 mq C vitamini var. Yəni hər gün 3 yaşıl bibər və 2 ədəd mandarin yeyərək gündəlik C vitamini ehtiyacımızı belə qəbul etmiş olarıq.

Bu səbəbdən əllər dərhal pandemiya başladığı üçün C vitamini dərmanlarına deyil, C vitamini ilə zəngin tərəvəz və meyvələrə getməlidir. Süd verən anaların C vitamininə ehtiyacı, süd verməyən yetkin insanlara görə daha yüksək olduğundan, bu dövrdəki qadınların C vitaminin qəbulunu daha yüksək tutmalarında fayda var. Stresli insanlarda, içki və siqaret istifadə edənlərdə, hərarəti və virus xəstəliklərində, antibiotik və ağrı kəsici istifadə edən insanlarda C vitamini ehtiyacı daha yüksəkdir.

Leave a reply